Det snurrar i min skalle

Det hade kännts jävligt gött att köra utekväll till fullo ikväll, men det blev visst bara litegrann. Det suger att spela match på en söndag. Fotboll är kul, men ändå. Blev dock en liten (krog)runda ikväll. Först ett par öl ute på strand, sen en giant-öl på hotellet och avslutningsvis en grogg hos bengan. Inte dumt så!

Överkurs i bloggande dock, i och med att jag och Wadman bloggade förut, åtminstone den sistnämde.. kul att han också får öva på sitt vokabulär. Nu väntar allt packande inför Visby och även en avslutande fest borta i Dottevik. Får helt enkelt ladda inför den istället.

Fan, jag är så jävla nära att bara dra ner på bryggan och dricka mig redlös.. bara för att jag känner för det. Glömma allt och bara ha det så roligt som man bara kan. Slippa denna Amy Mcdonald på Spotify. En annan kväll helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0