Flyttlådor och minnen

Gäspar ikapp med mig själv i detta nu. Har tillbringat två dagar hemma hos mamma, mitt eget lilla rehabiliteringshem. Men imorse var det visst dags att åka hem igen. Att jag ska ha det så sjukt svårt med tidiga morgnar. Frukost har jag inte ätit heller. Ska alldeles snart släpa mig iväg till Konsum.. Problemlösning.

Mamma tillbringar dagen här också. Hon skulle visst hjälpa mig att packa. Finns dock inte så mycket för henne att göra, så hon har sättit sig tillrätta i tv-soffan. Lika bra det, så kan jag få pyssla ifred.

Har inte bott här i två år ens, men man har ändå dragit på sig massa minnen i form av både det ena och det andra. En CD, en film, en ljusstake, en kudde.. Vad har inte en historia i sig? Så det är med lite vemod jag packar ihop samt slänger en del prylar.

Nä, nu får det fan bli Konsum.. Jag är grymt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0