Visekon

Jag är på plats. Har varit i nästan 2 veckor snart. Har hunnit träffa mängder med folk, de flesta väldigt trevliga. Har hunnit festa very much indeed. Känns som man antingen är konstant full, eller konstant bakfull. Nu har jag dock två lugna dagar på rad. Eller, jag tog mig väl rättare sagt.

Egentligen har jag idétorka och vet inte vad jag ska skriva om, eller varför. Har haft sen innan jag åkte. Orkar verkligen inte beskriva hur jag bor, eller vad mina nya vänner heter.. antar att de som läser har en viss insikt i vad som gäller när det kommer till att studera.

Jag har det dock ganska bra, och trivs jag fortfarande efter ett halvår så blir jag nog kvar här också.

Greetings från ön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0