Bleeding

Så har jag gjort min debut, och även min avskedsmatch för Jössefors herrar. Inga blommor där inte. Fan vad dåligt!
Nej, riktigt så illa var det inte. Skönt att röra på sig lite och min halvtimme räckte gott och väl.

Imorgon väntar 20-års kalas hos Bacon. Kan bli riktigt trevligt, det är ju inte var dag man hänger med de killarna, så det blir nog rena julafton för min del. Linus har gått och blivit gammal, en är ju så stolt så det förslår. Nu är ju bara frågan, vad fan ska jag köpa? Lego? Kondomer? Presentkort på "boa"? Jaja, jag kommer nog på nåt finurligt..

Jag börjar acceptera tanken att flytta till Visby.. men jag vet inte om jag känner mig glad eller ledsen.

Intressant dag för övrigt. Tillfälligt chef på OK.. ändrar drivmedelspriser, vilket makt en har ändå. Får skicka ut grupp-sms till polarna "Happy Hour" mellan 12-13!

Nu lyssnar vi vidare på Ignite - Bleeding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0