Tillbaks.. För stunden åtminstone

Nyss hemkommen från Palladium. Ett alltmer återkommande nöje på sistone. Och jag menar givetvis biografen. Nya Harry Potter-filmen måste man ju bara se, så det passade ganska bra såhär på en torsdag. Alltså, bio överhuvudtaget känns väldigt bra oavsett vad de nu visar. Måhända att ljudet inte är det bästa. Ej heller bilden. Definitivt inte sättet man sitter. Luftkonditionering är under all kritik. Men jag trivs ändå! Ett enkelt sätt att komma ifrån allt annat och ett tillfälle att kunna sluta tänka för ett ögonblick. Nu var faktiskt filmen ganska bra ändå. Känns som de hittat rätt regissör i och med de två senaste filmerna. Jag må ändå erkänna att den senare av dem var väldigt dyster, men det hade man ju ändå förväntat sig. Filmerna har tagit en lite seriösare vändning, även fast de små pinsamma kärleksskämten kvarstår.

Nu blir det dock sängen alldeles snart (troligtvis inte, men någon dag måste det ju ändå hända. Likaså alla morgnar när man ställer klockan på ringning alldeles för tidigt i hopp om att man någon gång kommer gå upp). Helgen väntar, men känns ändå som det kommer bli rätt ensamt. Kanske det man behöver egentligen. Risken finns väl att man tänker alldeles för mycket. Men man kan ju alltid gå på bio?!

Nu spelas Tegan & Sara's Soil, Soil i mp3'n. Den är fan riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag vill också se HP6! :D

2009-07-17 @ 09:16:26
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0